De laatste paar jaar is het een gewoonte geworden om na een periode van voorbereidingen en de vormselviering een uitstapje te maken met de vormelingen. Het begon met: ‘elkaar nog eens ontmoeten’ en ‘friet eten’.
Dit jaar hebben we er een rondleiding in de basiliek van Oudenbosch aan toegevoegd. Bas van Haeren, projectmedewerker van De Bernardusparochie, vertelde ons het nodige van het ontstaan van de Basiliek en liet ons zoeken naar items die je alleen in een basiliek kunt vinden. Daarna zijn we nog met z’n allen naar de koepel geklommen. Gelukkig was het in de Basiliek niet zo heet als buiten.
Het uitstapje werd afgesloten met een lekker bord friet plus snack!































