20 september 2026 - 19 mei 2027
Steeds meer (jong)volwassenen en jongeren ontdekken Christus en zijn Kerk. De een staat nog aan het begin, de ander is al jaren onderweg en wil nu een volgende stap zetten door opgenomen te worden i Op donderdag 15 augustus a.s. viert de kerk het hoogfeest van Maria Tenhemelopneming. God heeft Maria in zijn heerlijkheid opgenomen om voor altijd in zijn nabijheid te leven, onttrokken aan dood en duisternis. Bij gelegenheid van dit feest vieren we die dag ’s morgens om 09.00 uur de Eucharistie in de H. Lambertuskerk. Enkele koorleden, onder leiding van Ad Vergouwen en begeleidt door onze organist Lambert van Eekelen, zullen aan deze viering medewerking verlenen. We nodigen u van harte uit om met ons mee te vieren.































